Sveriges Radios lokala radiostationer fyller 40 år Radio Sweden på lätt svenska Sveriges Radio

1:17 min Det sprang ute på isen och ramlade i det kalla vattnet. VÄDRET 1 000 bilar fastnade i snön i Skåne 4:07 min Vissa satt fast i över ett dygn utan mat eller vatten. VARGJAKT Fel vargar kan. Radio Sweden på lätt svenska gör nyheter för dig som är ny i Sverige. Här kan du lyssna på nyheter om det som händer i Sverige. Vi använder ett enklare språk, och förklarar mer om.

Sveriges Radio lanserar nyhetsprogram på lätt svenska P4 Kristianstad Sveriges Radio

Politik - Radio Sweden på lätt svenska | Sveriges Radio Politik 20 december 2023 EU-länderna överens om nya migrationslagar 3:05 min 25 oktober 2023 Ökat hot mot judar i Sverige -. Sveriges Radio Play Publicerat onsdag 25 oktober 2023 kl 14.19 Alla nyheter från Radio Sweden på Lätt svenska finns i appen Sveriges Radio Play. Du kan lyssna och läsa överallt.. Om Radio Sweden på lätt svenska. Nyheter på lätt svenska för dig som är ny i Sverige. Måndag till fredag klockan 16 finns en ny podd. E-post. [email protected]; Följ via. Coronaviruset - Radio Sweden på lätt svenska | Sveriges Radio Coronaviruset 17 november Liten risk att bli allvarligt sjuk av covid 1:20 min 2 november Spridningen av covid-19 ökar.

Radio Sweden på lätt svenska Listen via Stitcher for Podcasts

Ansluter Nyheter på lätt svenska för dig som är ny i Sverige. Lyssna på alla avsnitt i Sveriges Radio Play. Ansvarig utgivare: Klas Wolf-Watz Om Radio Sweden på lätt svenska. Nyheter på lätt svenska för dig som är ny i Sverige. Måndag till fredag klockan 16 finns en ny podd. E-post. [email protected]; Följ via. Listen to Radio Sweden på lätt svenska on Spotify. Nyheter på lätt svenska för dig som är ny i Sverige. Lyssna på alla avsnitt i Sveriges Radio Play. Ansvarig utgivare: Klas Wolf-Watz 6:33 min - mån 23 okt kl 15.28 Knarklangare skickar droger med posten ¤ Olja vid kusten efter fartyg som gick på grund ¤ Järva har också positiva nyheter säger Gia som jobbar där Ladda ner (6:33.

Kungen höll ett tal till folket Radio Sweden på lätt svenska Sveriges Radio

Radio Sweden på lätt svenska Sverige · Sveriges Radio Nyheter på lätt svenska för dig som är ny i Sverige. Lyssna på alla avsnitt i Sveriges Radio Play. Ansvarig utgivare: Klas Wolf-Watz Följ Dela Avsnitt 500 Relaterat Följare 8 Apple Podcasts RSS Hemsida Spotify Senast Tidigast Mest lyssnat Mest populärt Sök Avsnitt Fredag 22 december 2023 Radio Sweden på lätt svenska, Stockholm, Sweden. 35,081 likes · 68 talking about this · 3 were here. Nyheter på lätt svenska för dig som är ny i Sverige.. Om Radio Sweden på lätt svenska. Nyheter på lätt svenska för dig som är ny i Sverige. Måndag till fredag klockan 16 finns en ny podd. E-post. [email protected]; Följ via. Nyheter på lätt svenska för dig som är ny i Sverige. Ansvarig utgivare: Klas Wolf-Watz ‎News · 2022. Global Nav Ouvrir le menu Global Nav Fermer le menu; Apple;. Radio Sweden på lätt svenska Sveriges Radio News 4.3 • 4 Ratings; Nyheter på lätt svenska för dig som är ny i Sverige. Ansvarig utgivare: Klas Wolf-Watz . 20 MAY 2022.

Radio Sweden på lätt svenska Lyssna här Poddtoppen.se

Om Radio Sweden på lätt svenska. Nyheter på lätt svenska för dig som är ny i Sverige. Måndag till fredag klockan 16 finns en ny podd. E-post. [email protected]; Följ via. 2:54 min. Publicerat idag kl 15.29. Nyligen sa politiker och ledande militärer i Sverige att svenskar måste förbereda sig på att det kan bli krig här. Det gör att fler vill gå med i.